Skinn versterkt zijn team

Skinn, het branding agency uit Brugge verstevigde de voorbije jaren zijn positie sterk in de wereld van branding en design mede dankzij het aantrekken van creatief en strategisch talent. Met de komst van Ruth Bossuyt en Anneleen Demasure in het management team wil skinn zichzelf verder ontwikkelen. Hun komst zal er voor zorgen dat oprichters Kurt De Vlieghere en David van Gessel zich verder kunnen focussen op het creatief en strategisch uitbouwen van de merken in de klantenportfolio van skinn.

post-image-3

Ruth Bossuyt (42 jaar) werkte de laatste 3,5 jaar bij skinn als account manager. Daarvoor was Ruth verantwoordelijk voor de planning, organisatie en aansturing van de designteams voor verschillende grote bedrijven zoals Balta, Beaulieu International Group en Buromac. “In mijn nieuwe functie stuur ik vanaf heden het account management team aan en ben ik verantwoordelijk voor de algemene planning en organisatie. Zo zal ik erover waken dat de klant zoals steeds centraal blijft staan binnen skinn.”, vertelt Ruth.

Anneleen Demasure (42 jaar), die 20 jaar management ervaring heeft binnen de creatieve sector (zowel aan klant- als aan de agency zijde), vervoegt het team vanaf 1 augustus. Anneleen startte haar carrière bij Unilever waar ze 13 jaar lang zowel nationaal als internationaal aan de slag was binnen brand management. Ze ging verder als ondernemer en sloot recent 5 jaar af als managing director van Wijs, een digitaal agentschap uit Gent waar ze jaar na jaar groei realiseerde. In 2016 was Anneleen nog kandidaat ICT Woman of the Year.

Branding vereist een nieuwe aanpak. In deze snel evoluerende wereld volstaat het niet meer om gewoon een sterk logo of knappe website te maken. Elk raakpunt van een merk moet gebouwd zijn om snel en doeltreffend te kunnen anticiperen in een continu veranderend landschap. Het doel van skinn is om de klanten van onze klanten te raken in het hoofd en in het hart. Dat vind ik een geweldige uitdaging.”, aldus Anneleen.

Met deze stap vindt Anneleen haar oude liefde voor branding terug om deze vanuit een algemene management rol op te pakken. Ze wordt erkend voor haar passie en ervaring  om verandering door te voeren en ideeën om te zetten in werkelijkheid. Haar branding, ondernemerschap en digitale achtergrond zal skinn helpen de lange termijn richting voor het agency vast te leggen en waar te maken.

Back to top button
Close
Close