José Fernandez ruilt Dentsu Aegis Network in voor D`Ieteren

José Fernandez, Chief Commercial & Digital Officer bij Dentsu Aegis Network, kondigt zijn vertrek aan - hij vervoegt de groep D`Ieteren

post-image-3

De Chief Commercial & Digital Officer van Dentsu Aegis Network kondigde aan dat hij de groep D`Ieteren vervoegt, waar hij vanaf september de functie zal uitoefenen van Chief Customer Experience Officer. Hij zal bovendien lid zijn van het directiecomité van D`Ieteren Auto.

Hij draagt de verantwoordelijkheid voor de afdelingen CRM en Digital, Dealer Marketing, Customer Care, Events, Contact Centers, Media Operation, Market Research & Business Insights. Meer in het bijzonder zal het zijn taak zijn de digitale adoptie te versnellen, de marketinginnovatie en de ontwikkeling van de klantervaring en het klantentraject, en dat in nauwe samenwerking met de directeurs van het merk, de retail en andere commerciële entiteiten.

Vooraleer hij bij Dentsu Aegis Network kwam in 2017, waar hij eerst Managing Director voor iProspect ws, heeft José Fernandez meer dan vijf jaar voor LBi gewerkt, later Digitas LBi (Publicis), dat hij van 2013 tot 2017 geleid heeft. Hij nam ook deel aan de lancering van Citobi begin jaren 2000.

"Na 19 jaar in dienst van merken aan de kant van het agentschap, verheug ik mij erop nu de adverteerders terug te vinden (hij debuteerde bij Vandemoortele, nvdr) en D`Ieteren te vervoegen. De uitdagingen die de automobielsector moet aangaan en de mobiliteitseconomie hebben wij altijd gepassioneerd. Vandaag staat deze sector onder een groeiende invloed van de digitalisering, van het gebruik van data, de nieuwe modellen rond de deeleconomie, en maatschappelijke en milieukwesties. Van binnenuit deelnemen aan deze mutatie is een unieke kans, die ik met passie tegemoetzie`, zo verklaarde hij.

Back to top button
Close
Close