Na deze sessie ben je weer helemaal up-to-date met je kennis rond Consumenten Gedrag.
De 4 trends zullen je op een heel kritische manier naar je marketing plannen laten kijken.
Eén ding staat vast: die plannen zal je willen aanpassen na deze sessie!


Aan de hand van 4 trends zoemen we in op hoe consumenten zich gedragen in een ‘digitale wereld’:
#1 De mondige consument:
De over de impact van nieuwe media op de relatie tussen consumenten en merken;
#2 Kosmopolitisch denken & doen van consumenten:
over de impact van globalisering en ‘mobile’ op consumenten verwachtingen;
#3 De co-creatieve klant:
over de opportuniteiten van online co-creatie met klanten en fans;
#4 We denken minder dan we denken dat we denken:
waarom we minder rationeel en meer emotioneel beslissingen nemen als mens;

Elke trend wordt ruimschoots geïllustreerd met voorbeelden en cases van verschillende merken.
Er wordt ook voldoende ruimte ingebouwd tijdens de opleiding voor reflectie en discussie in groep.