Met meer dan 500 miljoen leden wereldwijd waarvan meer dan 3 miljoen leden in België is LinkedIn zonder twijfel het grootste online sociaal netwerk voor de professional. Het is hét ideale platform om te netwerken, maar ondertussen ook veel meer. LinkedIn kan vandaag de dag voor alsmaar meer doeleinden binnen je onderneming worden ingezet. Toch zijn slechts 50% van de Belgische bedrijven actief op Linkedin, is er jaarlijks slechts om en bij de 10% groei in het ledenaantal en zijn slechts 18% van de leden dagelijks actief op dit platform. Er is dus nog een enorm potentieel aanwezig.
- Je wil werk maken van personal branding en je persoonlijke profiel en je company page een niveau hoger tillen
- Je wil van je passieve linkedin profiel een actief profiel maken en alle mogelijkheden kennen
- Je wil Linkedin als volwaardige tool gaan inzetten en je inspanningen omzetten in concrete business
- Je wil het verschil in mogelijkheden kennen tussen een gratis en betalend profiel
Tijdens deze hands on sessie legt Tom Baeten je uit waaruit het perfecte persoonlijke profiel bestaat, welke mogelijkheden je hebt vanuit je persoonlijke profiel, hoe je vanaf de dag na de sessie van je passieve profiel een actief profiel kan maken, hoe je netwerk jou kan helpen om aan je persoonlijke merk te bouwen, wat de verschillen zijn tussen gratis en betalende profielen, hoe je werk kan maken van je Social Selling Index en je tot concrete business kan komen. Je krijgt gedurende drie uur tips and tricks waarmee je het verschil klan maken en je onderscheiden en kan tijdens de sessie met je eigen device aan de slag.