Marketeers hebben het niet onder de markt. De moderne consument is mondig, staat kritisch tegenover reclame en verwacht van merken meer dan enkel traditionele productpromotie. Om de aandacht van dat veeleisende publiek te trekken, beschikt content marketing over heel wat troeven. Sterke content vertrekt vanuit de informatiebehoefte van de consument en werkt net daarom veel minder intrusief dan reclame. Maar ook hier overwinnen enkel de sterksten. Ook in content moet je uitblinken.

  • U wilt meer weten over de verschillende aspecten van content marketing (of u nu wil starten, u afvraagt of het iets voor uw bedrijf is of al actief bent met content marketing).
  • U vraagt zich af hoe u content marketing een plaats kan geven in uw campagnegedreven marketingteam.
  • U bent benieuwd naar de troeven die content marketing op vlak van measurement en optimalisatie in petto heeft.
  • U wilt content maken die verder gaat dan de verplichte SEO-oefening.

Korte inleiding waarom content marketing in korte tijd aan belang gewonnen heeft

Het belang van strategie, formats en uitmuntende content

Hoe past u uw organisatie aan?

Meten en optimaliseren