Beschrijving
Voordelen
Programma
Wat u zal opsteken op die dag: | |
De reden, purpose en doelgerichte essentie waarom een goed CRM u verder helpt. |
|
Een overzicht van de belangrijkste CRM-oplossingen, inzicht in hun prijzen en de belangrijkste kenmerken. |
|
Een analyse rooster om in één opslag te zien welke het beste bij u past. |
|
Een actieplan om dit instrument snel en effectief in te zetten binnen uw KMO. |
|
Concrete oplossingen om uw verkoop en marketing verder te automatiseren en betere klantenfeedback op te volgen. |
|
Eventuele koppelingen met andere toepassingen die u reeds gebruikt in uw bedrijf logistiek, klantenservice, boekhouding,....). |
|
- En tot slot als bonus kan u ook nog rekenen op: | |
Onbeperkte toegang tot een vergelijkingstabel van de belangrijkste CRM-tools (Dynamics, Insightly, Nimble, Salesforce, Suger, Vtiger, Zoho, etc.). |
|
Onbeperkte toegang tot een overzichtstabel met al de mogelijke integraties tussen CRM-software en andere webapplicaties (Zapier, Google apps, MailChimp, SurveyMonkey, Office365, etc). |