• Wat is "Customer Experience" en waarom is het essentieel ? 
  • Hoe brengt u de customer experience binnen je strategie ? En hoe vertaal je de customer journey map naar de praktijk ?
  • Hoe geef je uitvoering aan de CEM-strategie (website, content marketing, social media, email communicatie) ?
  • Hoe kun je de merkervaring in lijn brengen met de verwachtingen?
  • Hoe verbeter je waardeperceptie ?
  • Op welke wijze krijg je grip op de relevante kpi’s?
  • Case studies / Do’s and don’ts
  • Q&A / Opdrachten (in verband met het bedrijf van iedere deelnemer)
Deelnemen

Waarom kiezen voor de Digital Masterclass

Onze opleidingen bieden een antwoord op de behoeften van bedrijven die hun digitale transformatie willen ondernemen en helpen hen om die tot een succes te maken.

Over Digital Masterclass

Wilt u uw digitale vaardigheden aanscherpen? Hebt u graag goed opgeleide werknemers die iets extra te bieden hebben? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Ontdek hier ons volledig programma digitale opleidingen.

Voordelen

De deelnemers staan bij ons centraal. Daarom zoekt Digimedia ook de beste opleiders in België. Al onze docenten zijn mensen die enkele jaren ervaring hebben binnen hun vakgebied.

Diploma

Na iedere opleiding krijgt u een diploma dat getuigt van uw aanwezigheid en van de nieuwe vaardigheden die u heeft verworven.