België en sociale media in 2020

Deze studie van 122 pagina's stelt voor het eerst de resultaten voor van een exclusief onderzoek, uitgevoerd bij +80 agentschappen en adverteerders naar hun gebruik van de sociale media in België. Een must have om voorbereid te zijn op 2020!

post-image-3

Sociale media hebben de manier waarop de samenleving informatie verbindt, communiceert en uitwisselt, grondig veranderd. Het moderne leven is opnieuw geconfigureerd: door nationale grenzen te overstijgen, beïnvloeden sociale netwerken relaties, cultuur, economie en het wereldbeeld van mensen. Vandaag is het voor bedrijven een van de grootste uitdagingen om zich aan te passen aan deze nieuwe omgeving, om hun online en offline activiteiten in evenwicht te brengen en het beste te halen uit de digitale wereld waarin we leven. Van de  plaats  van sociale media in de strategie van bedrijven tot de meest effectieve toepassingen ervan: in deze studie zal u ontdekken wat de sociale media in 2020 zal kenmerken.

Een exclusieve enquête bij Belgische agentschappen en adverteerders, interviews met influencers, voorstellen voor denkpistes, concrete praktijken om toe te passen, een massa specialisten ondervraagd, nauwkeurige analyses van de data van Global Web Index, … Zes maanden lang had Denys Malengreau, digital advisor bij Reputation 365 en auteur van de studie "Social Media in Belgium 2020" maar één doel: een volledige stand van zaken op te stellen van de social media in België. Onlangs nog heeft hij op LN24 de grote lessen uiteengezet te trekken uit de trends die de sociale netwerken in 2020 zullen doen bewegen! Zijn interventie kan u hier terugzien.

Dit document van meer dan honderd pagina`s zal erg gewaardeerd worden door de professionals en adverteerders die op 2020 willen anticiperen. Meer dan vijftig bedrijven hebben het onderzoek al besteld, waaronder PostNL, Editions de l`Avenir, Nu Skin, Infrabel, Isabel Group, E5 Mode, Bpost, TEC, Fluvius, D`Ieteren, IP Belgium.

Wil u genieten van het gunsttarief van 390 euro (+btw), dat nog geldig is tot 31 december, surf dan snel naar deze pagina. Wenst u bijkomende informatie te ontvangen over het onderzoek, contacteer dan Camille Mokeddem via camille@digimedia.be

Back to top button
Close
Close