Top 100 Digital Agencies: de tops en de flops

Wie voert de markt aan? Wat is de balans van 2019? En wat zijn de perspectieven voor 2020? 85 pagina`s om de winnaars en verliezers van het digitale landschap te ontdekken

post-image-3

De commerciële balans 2019 van de Belgische digitale sector is over het algemeen om blij van te worden, met aan de ene kant een trend tot verderzetting van de transitie van de traditionele media naar het digitale, en aan de andere kant een verhoogde digitalisering van de bevolking. De consolidatie is nu heel tastbaar en is te zien in de verdwijning van tal van agentschappen die in de vorige edities van de Top 100 van Inside Digimedia.be geklasseerd waren. Het strategisch doel van de reeksen overnames en fusies beantwoordt duidelijk aan een behoefte om steeds meer toegespitste expertises te integreren…

Digimedia heeft zoals elk jaar zijn peiling uitgevoerd bij digitale agentschappen en adverteerders: u kan nu het volledige rapport bestellen met de analyse van de markt en het gedetailleerd klassement van de digitale agentschappen in België. Het bevat met name de specifieke kenmerken van de Belgische markt, haar plaats in de globale markt, haar uitdagingen en verwachtingen voor 2020, een gedetailleerde analyse van de klassementen (naar brutomarges en naar omzetcijfers), de intenties van de adverteerders voor 2020, de profielen van adverteerders.

Dit jaar is het onderzoek ook verrijkt met gedetailleerde cases van de winnaars van de Mixx Awards 2019: KBC, VOO, JBC, AbInbev, … En tot en met 15 april is het volledige rapport te koop aan 390 euro +btw via digimedia.be/top100.

Wil u de voornaamste hoofdstukken van dit onderzoek ontdekken, en een overzicht van de pagina`s waaruit het bestaat, vooraleer het te bestellen? Hier kan dat.

Back to top button
Close
Close