Nissan maakt een vliegende start met de 3D LED Wall XXL van Urban Media

Het jaar 2024 begint spannend voor Nissan nu het merk de samenwerking aangaat met Urban Media en Clear Channel voor een grootse campagne met de Nissan Qashqai e-power in de schijnwerpers op de 3D LED Wall XXL in belangrijke stations in heel België.

post-image-3
Tijdens de Saloncondities biedt Nissan het publiek een gedenkwaardige ervaring met de 3D LED Wall XXL in het station Antwerpen-Centraal, Brussel-Centraal en Namen. De Nissan Qashqai e-power, het emblematische voertuig van het merk, steelt de scene in 3D op een gigantisch scherm van 3 meter hoog bij 4 meter breed, in een bijzondere omgeving en trekt de aandacht van de vele pendelaars aan het begin van dit jaar. Een kans om een waardevolle band op te bouwen met de reizigers.

Dit vernieuwende initiatief maakt deel uit van een grootschalige campagne, voorafgaand ingezet op verschillende Clear Channel advertentieformaten, zowel digitaal als in print. De 36m² en 16m² More O'Ferrall billboards in de Belgische stadscentra en grote steden, de Billboard Live Street schermen in Brussel en de 13 Billboard Live Station schermen in treinstations verzekeren een maximale zichtbaarheid van de campagne.

"Nissan lanceert met trots een grote campagne die onze iconische Nissan Qashqai e-power crossover in de schijnwerpers zet. Deze meeslepende ervaring past perfect bij onze innovatieve e-POWER-technologie, die deel uitmaakt van ons geëlektrificeerde assortiment. In samenwerking met TBWA en Clear Channel bezorgen we het publiek een onvergetelijke ervaring en brengen we een waardevolle verbinding tot stand met reizigers op belangrijke stations in heel België", zegt Rémy Le Gall, Marketing Director Nissan BENELUX.

"Dit initiatief vertegenwoordigt Nissans toewijding aan innovatie in de promotie van onze voertuigen. De 3D LED Wall XXL zorgt ervoor dat onze Nissan Qashqai e-power crossover op een boeiende manier op de voorgrond geplaatst wordt en creëert een krachtige connectie met ons publiek. We zijn verheugd om samen te werken met onze creatieve partners om maximale bekendheid te geven aan deze meeslepende campagne, die zich ook uitstrekt over verschillende advertentieformaten in België", zegt Lucía Chávez Paz, Marketing communications, Digital and CRM Manager Nissan BENELUX.

De campagne is te zien tot 28 januari en is het resultaat van een samenwerking tussen Nissan, TBWA, Make, Outsight - onlangs overgenomen door Billups, Urban Media en Clear Channel.
 
 
Back to top button
Close
Close