BeConnect haalt de jackpot binnen voor Veritas

Voor Veritas heeft het agentschap BeConnect, specialist in het beheer van sociale netwerken, een eindejaarsactie gevoerd waarmee deze winkelketen niet alleen zijn zichtbaarheid op Facebook kon verhogen, maar ook meer klanten naar de winkels lokken.

post-image-3

Bij deze jackpot-actie konden internauten met één enkele click vouchers voor reizen winnen, Veritas-accessoires en kortingbonnen. Het resultaat van deze actie: 8.275 nieuwe fans op de pagina van Veritas, en een 17.000 deelnemers aan de wedstrijd. Dankzij deze actie kon Veritas ook 3.100 nieuwe contacten in opt-in toevoegen aan zijn klantenbestand. En last but not least stapten er ook een beduidend aantal nieuwe klanten de Veritas-winkels binnen als gevolg van deze campagne. "Deze operatie voor Veritas toont eens te meer aan dat wij in staat zijn om snel resultaten te behalen voor een merk op de sociale merken, maar ook dat wij de sociale platformen kunnen gebruiken als een vector om verkeer naar fysieke verkooppunten te brengen", onderlijnt Olivier De Decker, medeoprichter van BeConnect. "Voegt men daarbij gelijkaardige acties die wij voor andere winkelketens gevoerd hebben, zoals Lola&Liza, PointCarré, L`Usine Roubaix of Jean-Claude Biguine, dan kan men hieruit besluiten dat ons agentschap nu over een grote expertise beschikt in de distributiesector".

Back to top button
Close
Close