Social Media Day sluit jaar af met ijzersterk programma

Traditioneel is de laatste Social Media Day van het jaar steeds diegene waar de synergie opgezocht wordt tussen social media en content marketing. Content marketing is zeker niet nieuw, maar de manier hoe content gebruikt en aangewend dient te worden verandert alsmaar sneller. Denk hier bijvoorbeeld aan user-generated content en content in het kader van een influencer marketing strategy.

post-image-3

Dit jaar passeerden reeds onderwerpen als social selling, e-commerce en privacy, policy en security de revue. Deze vierde academy legt de focus dus op content marketing, influencer marketing en storytelling. Een onderwerp dat menig community en conversation manager bekend in de oren klinkt.
Het programma van deze halve dag is dan ook eentje dat zeker mag vermeld worden. Want met namen als Danny Devriendt, Dado Van Peteghem, Xaviera Ringeling en Cartamundi’s CEO Chris Van Doorslaer, trouwens één van de 10 genomineerden voor de Trends Manager van het Jaar, is het onderwerp meer dan boeiend en gecoverd.
 
De #smdayBE editie over content marketing vindt plaats in het congres center van Circuit Zolder op dinsdag 8 december. Te beginnen met storyteller Danny Devriendt en af te sluiten met een workshop content marketing strategie gegeven door de Nederlandse autoriteit Xaviera Ringeling.
Het volledige programma en de overige sprekers zijn te vinden op http://www.socialmediaday.be

Back to top button
Close
Close