Een prestatiegericht agentschap: de inzichten van Universem

Om onze ontdekkingstocht doorheen de analyses van onze experts en van de Belgische digitale markt af te ronden, komen we aan bij Universem, dat zijn expertise op het gebied van performantie met ons deelt en zijn parcours als onafhankelijk agentschap.

post-image-3

Oorspronkelijk een klein plaatselijk en onafhankelijk agentschap, dat sinds zijn begin voortdurend blijft groeien, verkent Universum nieuwe advertentiemogelijkheden door zich te focussen op algemene performantie van de conversietunnel, dankzij de exploitatie van data. Het agentschap staat op de 13e plaats en biedt ons zijn diepgaande analyse van de markt en zijn waardevolle perspectieven op zijn optimaliseringsstrategieën.

Ontdek de volledige marktanalyse en verneem waardevolle inzichten met ons uitgebreide rapport. Duik in gedetailleerde analyses en praktische strategieën om uw voorsprong op de Belgische digitale markt te behouden. Verken exclusieve inhoud en interviews waarin ons panel van experts hun ervaringen en inzichten met u delen.

Wij zetten onze reis doorheen de TOP 100 verder met Muriel Houtermans en Joris Vandendooren van Universem.

In hun analyse leggen Muriel en Joris ons uit hoe Universem een full funnel performance agentschap geworden is:

  • Wanneer performantie "full funnel" en strategisch wordt
  • Alwetende technologie
  • Een dienstenaanbod dat zich aan de marktevolutie aanpast
  • Zich beter bewapenen om de "first party data" te activeren
  • AI om de "Search Generative Experience" een boost te geven
  • Koers naar de "Total Brand Performance"
  • Begeleiding van de klanten bij hun kern van groei
  • International Growth Partner van Google


Klik hier om het interview met Muriel en Joris te lezen.


 

Back to top button
Close
Close