Hi-media koopt Spring in `t Veld

Met deze operatie kan Hi-media de hand leggen op een van de belangrijkste community platformen in België.

post-image-3

Het nieuws zal wellicht niet verbazen, wanneer men weet dat Hi-media al vele jaren de regie is van de site.

De site, die in 2007 opgericht werd, richt zich tot de ouders van jonge kinderen en biedt hen ideetjes voor activiteiten en uitstapjes met het gezin. Er staan een 20.000 plekken opgesomd zowel in België als in Frankrijk. Spring in `t Veld (Le Petit Moutard) heeft gemiddeld 160.000 unieke bezoekers in België, en ongeveer 150.000 unieke bezoekers in Frankrijk (Mediametrie Netratings).

Spring in `t Veld vervoegt hiermee de "Publishing" pijler van de groep Hi-Media, die vooral draait rond de thema`s amusement (jeuxvideo.com, fotolog.com, Programmetv.com, Toutlecine.com, blogorama, enz.) en informatie. Het totale bezoek overschrijdt volgens Hi-media de 40 miljoen unieke bezoekers en 1 miljard pageviews per maand.

Back to top button
Close
Close