B2B marketing en sales op topniveau: maak kans op een vrijkaart

Wie vandaag wil slagen in B2B moet de hele buying journey van zijn klant beheren. Een alignering tussen sales en marketing lijkt daarbij onvermijdelijk.

post-image-3

Want het steeds onafhankelijker worden van de reacties van kopers op onze marketinguitingen mag niet omslaan in het onvoorspelbaar worden van onze omzetverwachtingen.

Op 17 april leer je er alles over in Antwerpen, met ondermeer John Neeson van Sirius Decisions, de man die als CMO Gartner in 12 jaar hielp groeien van een omzet van 15 miljoen naar 800 miljoen USD!

Dit exclusieve evenement brengt verder ondermeer Jurgen Heyman, voormalig MD van Econocom en nu VP EMEA bij SPI Sales de "solution selling company". Leren en netwerken op topniveau dus met een lunch, ontworpen en gedirigeerd door topchef Viki Geunes.

Dankzij een samenwerking tussen de organisatoren en Fusion Marketing Experience krijg je een korting van 30% op de deelnameprijs van 175 Euro.

Als klap op de vuurpijl krijgen de eerste 10 mensen die reageren een gratis ticket.

Waag snel je kans en vul het formulier in met de code LFFMEX30 voor dit niet te missen evenement op niveau.

Back to top button
Close
Close