Keek, het nieuw sociaal netwerk met stijgende invloed

Het nieuw sociaal netwerk – waarmee gebruikers video’s van 36 seconden kunnen maken (de “keeks”) en deze onmiddellijk delen met andere personen wereldwijd – heeft zonet de kaap van 45 miljoen gebruikers in 4 maanden gerond!

post-image-3
Keek, het mobiel sociaal netwerk voor het delen van video’s, heeft officieel aangekondigd dat zijn community voortaan 45 miljoen gebruikers kent en dat er de vier voorbije maanden meer dan 24 miljoen nieuwe gebruikers werden ingeschreven.  
Meer indrukwekkende cijfers die duidelijk aangeven hoe goed het gaat met dit Canadese bedrijf met vestiging in Toronto: het netwerk heeft al meer dan 667 miljoen bezoeken opgetekend en de homepage werd 12 miljard keer bezocht, terwijl zijn gebruikers al 18 miljoen keeks hebben gepost en meer dan 2,2 miljoen video’s bekeken.  
Het bedrijf schrijft zijn exponentiële groei toe aan de gebruiksvriendelijkheid en betrouwbaarheid van zijn diensten.  
Het sociaal platform  - dat meer is gericht op sociale communicatie en interactie dan op ontspanning  - zet zo in op zijn sterke aanwezigheid in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk en het Midden-Oosten, en zet zijn snelle groei verder in Europa, Maleisië, Singapore en andere delen van Azië.
Voor Isaac Raichyk, oprichter en CEO van Keek, "bestaat de missie van het bedrijf in het creëren van een efficiënt communicatieplatform dat bereikbaar is voor iedere gebruiker. De “keeks” zijn spontaan: gebruikers moeten geen filters gebruiken, opnames beeld per beeld maken of bewerken om content te kunnen produceren.”   
Laatste nieuwigheid: de introductie van een nieuwe privé instant mailfunctionaliteit waarmee 36 gebruikers privé kunnen chatten in groep via tekst- of videoberichten.
De app is beschikbaar voor Android, iPhone en BlackBerry.
Back to top button
Close
Close