Een nieuw Real-Time Bidding agentschap in België

De Belgische digitale markt verwelkomt "Point Blank", een nieuwe agentschap gespecialiseerd in het beheer van Real-Time Bidding campagnes. De zelfstandige Trading Desk kan bogen op een sterke plaatselijke ervaring en een goede kennis van het terrein.

post-image-3

Het "Point Blank" project is ontstaan uit de samenwerking van twee bekende spelers in de online marketing: FairEtail (www.fairetail.be) en divago (www.divago.be). Deze twee bedrijven hebben besloten hun krachten te verenigen om zich te toe te leggen op de erg in trek zijnde markt van Real-Time Bidding.
Ter herinnering, Real-Time Bidding (RTB) is een mechanisme waarmee men online reclameruimten kan kopen via een systeem van verkoop per opbod. De impressies worden gekocht op individuele basis en de prijs wordt bepaald in functie van vraag en aanbod per impressie. Zo worden enkel de relevante impressies gekocht, wat leidt tot een hogere return on investment, zowel voor uitgevers als adverteerders.
Achter de naam "Point Blank" zit een team van 5 mensen belast met het beheer en de volledige opvolging van de Real-Time Bidding campagnes.
"Een van onze pluspunten is de benadering die georiënteerd is naar kwalitatieve dienstverlening en beheer van de campagnes voor onze klanten", legt Dennis Kenis uit, Managing Partner van FairEtail en van Point Blank.
Op performantie gebaseerde campagnes, die voortdurend geëvalueerd worden en indien nodig bijgestuurd. Volledige transparantie…

Back to top button
Close
Close