Revolutie bij de IAB MIXX Awards

Om de IAB MIXX Awards nog beter te laten aansluiten bij de strategische, creatieve en innovatieve realisaties in de digitale reclamesector, kondigt IAB-Belgium nieuwe categorieën aan en een vernieuwd jureringsproces. De vernieuwde awards bekronen voortaan zowat alle beroepen die digitaal in hun genen hebben.

post-image-3

Naast de beste online campagnes in B2C, B2B en Non-Profit, wordt ook de beste `Display Creation` en de beste `Game in Campaign` verkozen. Zowel de beste Social Media Campagne (korte termijn) als het merk met de beste `Social Media Conversation` aanpak (lange termijn) krijgen een award. Dezelfde Jury selecteert eveneens de winnaars van de `Best Content Marketing` Award. De `Best in Mobile` categorie bekroont creativiteit en innovatie in mobile & tablet, terwijl de `Best Multi-Screen Experience` de ervaring over de verschillende schermen heen centraal stelt. Maar ook webbuilding wordt opgenomen binnen de IAB MIXX Awards met een categorie voor `Best Webdesign` en een categorie voor `Best Optimised Site`.

Niet alleen de categorieën maar ook de jurering krijgt een make-over. Maar liefst vier Jury`s met experten uit verschillende digitale disciplines buigen zich over de inzendingen.

Midden juli opent de IAB MIXX Awards website (www.iabmixxawards.be) voor het ontvangen van inzendingen met als deadline maandag 23 september. De uitreiking met big party heeft plaats op donderdagavond 17 oktober met zo`n 500 media en marketing professionals, net na DigitalMarketingFirst in Tour&Taxis Brussel.

Back to top button
Close
Close