goudengids.be wil digitale marketing integreren bij kmo’s

“Dialog” is de nieuwe dienst voor het verkopen van data waarmee bedrijfsleiders een digitale marketingcampagne kunnen creëren van a tot z. Het is waar dat het niet volstaat om te zeggen: “ik ga aan prospectie doen via een creatieve e-mailing”; je moet dan nog weten aan wie je de mailing gaat richten, op welk moment,en hoe je de e-mails kunt professionaliseren. “Dialog” beweert antwoorden te bieden op deze vragen.

post-image-3
Met dit platform kunnen ze zowel contactgegevens verkrijgen over geselecteerde prospecten als inspiratie voor proactieve commerciële initiatieven en een e-mailingservice.
Goed gestoffeerde databases
Het is bijvoorbeeld voor een verkoper van buitenverwarmingen nutteloos om de contactgegevens te krijgen van alle Belgische restaurants. Om een efficiënte marketingactie te kunnen opstarten, kan hij beter mikken op de restaurants die een terras hebben. “Het bedrijf is in staat om informatie te bieden over 650.000 Belgische bedrijven die heel wat verder gaat dan alleen maar de contactgegevens. Met “Dialog” hebben de kmo’s toegang tot pertinente data voor hun activiteitendomein uit een erg rijke database, om potentiële klanten gericht te kunnen identificeren en te benaderen. Of het nu gaat om restaurants met terras, boekwinkels met eethoekje of hotels met zwembad, onze uitgebreide zoekmotor filtert de lijst doelgericht,” zegt Laurent Lejeune, CMO bij goudengids.be.
Goudengids.be heeft verschillende aanbiedingen, van de constructie van een volledige database tot de creatie van een e-mailing van a tot z (reken op 2000 euro) over de verrijking van een bestaande database.
Back to top button
Close
Close