Selligent doet beroep op de agencies

Selligent slaat de weg in van de interactieve marketingoplossingen, en richt zich tot een nieuw type partners: de agentschappen.

post-image-3

Selligent bevindt zich op een keerpunt: het integreren van een interactieve marketingoplossing (Optizen) in de CRM. Zo kan Selligent aan zijn partners oplossingen aanbieden op het vlak van interactieve marketing.

Voor Jocelyn Boureche, verantwoordelijke voor de distributie in België, zullen klanten die van de CRM-oplossing van Selligent gebruik maken “beschikken over een compleet platform en over een 360°-zicht op de noden van hun klanten, inbegrepen emailing en online enquêtes.

Door interactieve marketing aan te bieden segmenteert Selligent zijn markt in twee delen. Het eerste deel, “tools centric” genoemd, richt zich op klanten die een oplossing zoeken.

De tweede markt, genaamd “IT Centric”, richt zich op de nieuwe partners: marketing-, communicatie- en reclamebureaus. Selligent zal blijven samenwerken met de bestaande partners zoals Optizen maar zal ook naar andere partners op zoek gaan.

Back to top button
Close
Close