Belgisch digitaal marketingbureau The Dot Society verwelkomt Nicolas Debray en Gabriel Goldberg

The Dot Society, een snelgroeiend bureau in de wereld van digitale marketing, is verheugd de toevoeging van Nicolas Debray en Gabriel Goldberg als minderheidsaandeelhouders aan te kondigen.

post-image-3

Zowel Nicolas als Gabriel hebben een bewezen track record in de Belgische digitale marketing scene: ze waren de eerste werknemers van Google België in 2007 en richtten later het toonaangevende Belgische digitale marketingbureau Semetis op. Zij zorgden ervoor dat Semetis een ontwrichtende rol speelde op de Belgische markt en integreerden het bedrijf succesvol binnen de Omnicom Media Group.

The Dot Society wil een brug slaan tussen performance marketing en brand building. Zij geloven dat deze twee elementen elkaar aanvullen en cruciaal zijn om een succesvol consumentenmerk op te bouwen dat klaar is voor de toekomst. Als hands-on digitaal marketingbureau kunnen ze effectieve strategieën creëren, implementeren en doorvertalen naar concrete actiepunten. Bovendien streeft The Dot Society naar strategische partnerships op lange termijn en durven ze en cours de route hun klanten challengen waar nodig. Ze zijn volledig toegewijd aan het begeleiden van hun klanten bij hun groeitraject, waarbij ze bij elke stap de nodige ondersteuning en expertise bieden.

Het oprichters-duo van The Dot Society, Céline Vermeulen en Caroline De Bruyn, is verheugd Nicolas en Gabriel in het team te verwelkomen. Céline heeft jarenlange ervaring in het begeleiden van grote corporate accounts bij Semetis tot het schalen van modemerken van binnenuit, zoals Brantano, CKS, Fred & Ginger voor FNG group. Caroline heeft meerdere jaren in de mode-industrie gewerkt, waar ze hoofdzakelijk verantwoordelijk was voor het in de markt zetten van de private labels onder de FC70-vlag en kent dus als geen ander de uitdagingen en groeipijnen waar merken de dag van vandaag mee te kampen krijgen zowel online als offline. Samen leiden ze een sterk team van ondernemende mensen en digitale content creators met een bewezen specialisatie in het opschalen van sterke merken.

The Dot Society heeft een unieke positionering in het ondersteunen van consumentenmerken in lifestyle, mode en beauty in alle aspecten van digitale marketing. Een echte one-stop-shop van strategie tot planning tot performance marketing tot ontwerp en content creatie. 

Enkele klanten van The Dot Society zijn modemerken zoals Torfs en Les Jumelles, beauty merken zoals Pronails en Authentic Beauty Concept (onderdeel van Henkel), en lifestyle-merken zoals gofluo, OSAKA World en Bavet. Hun projecten variëren van digitale strategie, digitale business intelligence, digital advertising, marketing automation en digitale content creatie, allemaal gericht op het helpen van hun klanten bij het bereiken van hun groeidoelstellingen.

"We zijn zeer blij met de toevoeging van Nicolas en Gabriel aan ons team" zei Céline Vermeulen, medeoprichter van The Dot Society, "Hun ervaring in het schalen van bedrijven en het ontwrichten van de digitale agency markt zal voor ons van onschatbare waarde zijn terwijl we verder groeien, ons team opbouwen, onze klanten bedienen en ons toelaten zelf een sterke impact op de markt te kunnen hebben."

Caroline De Bruyn, mede-oprichter van The Dot Society, voegde daaraan toe: "Met de toevoeging van Nicolas en Gabriel zijn we trots om ons arsenaal aan expertise verder te versterken. We willen een strategische groeipartner voor de lange termijn zijn voor onze klanten en hen helpen te navigeren in het continu veranderende digitale landschap."

Nicolas Debray zei ook: "The Dot Society onderscheidt zich van de vele "growth agencies" op de markt dankzij haar unieke positionering. Er is geen andere speler die een verticale aanpak heeft en zich richt op het leveren van alle gerelateerde diensten aan lifestyle-, mode- en beauty merken. We zijn bijzonder blij dat we The Dot Society kunnen ondersteunen op hun weg naar groei en succes."

The Dot Society is zonder twijfel een nieuwe trendsetter en deze samenwerking met Nicolas Debray en Gabriel Goldberg zal haar positie als toonaangevend digitaal marketingbureau in België verder versterken.

Back to top button
Close
Close