Digital Pharma Summit maakt zijn comeback met de koplopers uit de sector

Op 16 maart eerstkomend maakt de Digital Pharma Summit, na 2 jaar afwezigheid,  zijn comeback in The Hotel, Brussel.

post-image-3

In deze post-covid periode waarin de best practices komen bovendrijven, zal de Digital Pharma Summit bol staan van voorbeelden van geslaagde en innovatieve samenwerkingen voor digitale communicatie, levenslang leren of de verbetering van de gezondheidszorg dankzij de betere digitale data en tools.

Hoe kan u een geslaagde samenwerking plannen tussen spelers met zulke verschillende profielen? Hoe te kezen? Wat zijn de stappen? Wat kunnen wij verwachten? Duik onder in de digitale transformatie van de farmaceutische wereld en het ecosysteem van de gezondheidszorg en vind de antwoorden op uw vragen dankzij de tussenkomst van experten uit de sector:

- Pierre De Nayer, CEO, en Jean-Sébastien Struyf, Senior Consultant Life Sciences Industry bij MediQuality zullen uitleggen hoe farmaceutische bedrijven kunnen uitblinken bij de lancering van een product, door te kiezen voor een digitale aanpak en zich te baseren op het ecosysteem van de HCP’s en te profiteren van de kanalen die deze gewoonlijk gebruiken.

- Vincent Pierquet, Brand Partnerships Manager bij TikTok zal ook aanwezig zijn. Hij vertelt u hoe TikTok kan helpen om marketing in de gezondheidszorg naar nieuwe hoogten te tillen.

- Toon De Baere, Global Omnichannel Strategy Director bij AstraZeneca, brengt een presentatie over de weg die het bedrijf afgelegd heeft en de wens om een transparantere en gepersonaliseerde ervaring te bieden aan hun klanten.

- ChatGPT Healthcare, MSD Belgium, Rofim, Biogen, Alchimie Advocaten, Cureety en Van Landuyt & Partners zullen er ook zijn om deze namiddag tempo te geven die in het teken staat van digitale farmaceutische innovatie.

Wil u deelnemen aan dit uniek evenement in Brussel? Mis deze kans niet en schrijf u nu in op de Digital Pharma Summit 2023!
 

Back to top button
Close
Close