Back on track met de Ecommerce Summit

Op 28 april jongstleden had de 7e editie plaats van de E-Commerce Summit - ditmaal fysiek, zonder masker of sanitaire maatregelen, iets wat het evenement sinds 2 jaar niet meer kende. Een namiddag die draaide rond innovatie, ecologie en de toekomst van e-commerce in de bedrijven

post-image-3

De ECS (E-Commerce Summit), georganiseerd door Digimedia, bracht verschillende sprekers bijeen van Adobe, Bpost, Soldo, SAP, Ring Twice, Efarmz, Uber Eats, Little Guest, Orta store, MKKM, Sortlist, Smartphoto en Noukie’s.

Enkele van de behandelde thema`s: Emma Gilson, Head of Marketing Benelux bij VEEPEE sprak er over circulaire economie en de toekomst ervan in de e-commerce.

Erica Verzelen, Director Customer Experience parcels bij Bpost kwam vertellen over de trends bij leveringen en de manier waarop het bedrijf die toepast om een foutloos parcours te bieden.

Mathieu Hosselet, medeoprichter en CEO bij MKKM, gaf ons zijn visie op de impact van social media op de e-commerce. Amaury Gilliot, CEO bij Noekie`s, vertelde over de verandering in haar bedrijf dat van een traditioneel groothandelsverkoopmerk ging naar een omnichannel digitaal merk.

Nog vele andere thema`s werden behandeld zoals de laatste digitale innovaties die e-commerce zelf kunnen stimuleren en de duurzaamheid ervan, en de vraag of e-commerce al dan niet een oorzaak was voor de sociale en ecologische achteruitgang.

Een echte uitwisseling tussen onze sprekers en onze gasten, om hun bedrijf te verbeteren en verder uit te bouwen.

Een mooi toekomstperspectief voor al deze bedrijven die voortdurend evolueren en voor 2023 nieuwe mooie dingen innoveren.
Veel dank aan onze sponsors: Adobe, Bpost, SAP, Soldo.

Back to top button
Close
Close