Mis de nieuwe editie van de Programmatic Advertising Summit niet!

Donderdag 25 april heeft in Brussel de nieuwe editie plaats van de Programmatic Advertising Summit.

post-image-3

De stijging van het aantal tussenpersonen, een gebrek aan transparantie van de waardeketen, een verlies van vertrouwen bij de adverteerders: de context lijkt gunstig om te experimenteren met nieuwe reclameschema`s, die zorgen voor een transparantie zowel aan de kant van het aanbod als aan de kant van de vraag. De zorgvuldige uitwerking van een datastrategie en het creëren van een coherente multichannel strategie met eerbied voor de gebruikers is één van de uitdagingen bij de programmatic activiteit.

Om alle ins en outs van de programmatic activiteit te begrijpen nodigen wij u uit op 25 april eerstkomend op de Programmatic Advertising Summit. Een goede gelegenheid om u dit thema eigen te maken via conferenties van verschillende experten! Tot de sprekers die hun aanwezigheid al bevestigd hebben behoren Clara Geert van Google Marketing Platform, Catherine Hubaut van Gamned, Régis Watrisse van Mediascale, en Benjamin Sekkai van Appnexus.

Wacht niet langer - bestel hier uw plaats en nodig gratis een collega uit.

Back to top button
Close
Close